czwartek, 9 kwietnia 2015

Odwiedziny Pani Gadżet :P

Tak, to będzie post o mnie. Trzeba się do tego jasno i szczerze przyznać. Kocham gadżety. Ale nie takie, o których myśli przeciętny człowiek słysząc słowo "gadżet". Ja kocham drobiazgi, które w jakiś sposób upiększają moje szyciowe otoczenie i wspomagają mnie w ciężkiej pracy :P

Na początek mój ukochany worek na szpilki i resztki. Pierwszy taki ujrzałam (i używałam) u Róży Rozpruwacz. Róża wstawiła tutek na swoim blogu a ja z niego bardzo szybko skorzystałam :) Mój wygląda tak:


Hanka kocha wbijać słoniom szpilki w oczy, ciekawe dlaczego? :P

Na blogu SewMamaSew można znaleźć trochę inną wersję tego przybornika.

EFF323091.jpg

A na Etsy można się zainspirować :)

Aby ochronić choć trochę mojego wtedy Łucznika od wszędobylskiego kurzu uszyłam na niego pokrowiec. Tu sprawa była prosta - pięć prostokątów połączonych ze sobą plus rzepy do zapinania (rzepy wszywałam trzy razy, dopiero za trzecim razem pasowały do siebie :P ). Najważniejsze, to dobrze wymierzyć maszynę.


Kilka innych przykładów:

Instead of a sewing mach. cover how about the arm of a chair http://isabelgranados.canalblog.com/archives/2012/05/16/24272878.html IMG_1924

"GIFTS FROM THE HEART AND SEWING MACHINE" cute sewing machine cover! - OR Toaster, OR Mixer, OR ... whatever COVER!

Sew Delicious: Quilted Sewing Machine Cover - Tutorial - believe it uses charm squares...

Janomka się jeszcze nie doczekała pokrowca, muszę sobie pooglądać jeszcze inne śliczności i zaprojektować coś.

Niedawno poczułam potrzebę posiadania maty pod maszynę - takiej, która trochę wygłuszyłaby dźwięki szycia a ponadto miałaby kieszenie na drobiazgi, które muszą być pod ręką (kreda, miara, obcinaczki, itp.). Jest prosta, ale gdyby ktoś potrzebował podpowiedzi można zajrzeć tutaj i tutaj (wzór do kupienia).


Piękniejsza wersja maty...

Make a Handmade Sewing Mat Organizer Thread Catcher and Pin Cushion...PDF Tutorial Ebook
Wzór do kupienia tutaj.

I taka mała refleksja - nie jest dobrze szukać czegokolwiek na Pintereście, bo można znaleźć coś, co nie da nam spać :P Spójrzcie tylko na to:

Bee In My Bonnet  Cute little sewing machine cover that doubles as a tool caddy!

Scrap Buster Sewing Machine Cover // New Pattern!

W sumie pod owerlokiem jeszcze maty nie mam :)

Kolejny gadżecik, tym razem pasujący do kompletu (bo z tkaniny, z której powstała mata), to przybornik na różne rzeczy. Mieści się do torebki, u mnie pilnuje nożyczek i mydełka.



Wzoru na ten konkretny oczywiście znaleźć nie mogę, ale wiele podobnych jest tutaj.

A teraz inne przydatne rzeczy, które stoją gdzieś w kolejce i czekają na moje lepsze czasy (czytaj: duuuużo wolnego czasu :) ).

Najpierw organizer na wykroje (w oryginale na papiery). Niestety, blog z tutkiem został usunięty, ale jeśli ktoś umie szyć :) to powinien sobie poradzić.

Wrapping Paper Holder

Nad biurkiem z maszynami chciałabym powiesić taki oto organizer, na który wzór można zakupić tutaj.

cute pattern for an organizer

I jeszcze jakiś organizer do torebki. Na przykład taki...

DIY sewing kits / wallet / crochet hook holder / pencil case ...

albo taki...


lub taki...

Tri Fold Sewing Caddy ~ this little caddy holds all your necessary sewing notions in one handy, portable case. There's room for scissors, a tape measure or ruler, seam ripper, pen, needles and pins, buttons and snaps, and six thread bobbins. It's perfect for mending, traveling or taking to quilting class.

czy taki full wypas :) (ale wzór za kasę).

(9) Name: 'Sewing : Tooly Tool Holder Easel


Na koniec mała piękność na ścianę - ja widzę takich kilka u siebie, w różnych odcieniach różu i fioletu, żeby pasowało do ścian :)

Perfect for my embroidery scissor collection! By McGinty and Me

2 komentarze:

  1. cuda :-) szczególnie muszę pomyśleć o tej macie pod maszynę dzięki za inspirację
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Taboret wymiata wszystkie gadżety na dalszy plan 😃

    OdpowiedzUsuń